30 toukokuuta 2010

Uutta lenkkipolulle

Kävin eilen ostoksilla, enkä paljon tuhlannut aikaani turhanpäiväiseen kiertelyyn. Minulla oli selvät sävelet, mistä ostan ja mitä.

Kolusin ensin kaksi kirpparia läpi, ja löysin etsimäni. Listalla oli hiuspantoja yhtä partiojuttua varten ja kukkamekko. Tarvitsen kukkamekkoa yhteen tapahtumaan, ja olin valmistautunut ostamaan ihan törkeän ruman mekon, mutta löysinkin helmen.

Saa nähdä, onko se peräti liian hyvännäköinen ko. tapahtumaan.




merkki: Object (Vilassa myydään)
hinta: 2 euroa

Aattelin, että jotain vikaa tuossa mekossa on pakko olla, kun niin halvalla lähtee, ja kieltämättä rintaosa on vähän omituinen. Se on pukiessa kireä, mutta päällä ihan sopiva. "Rintapussit" taas tulevat hieman liian alas. Ehkä pitää kokeilla ilman rintsikoita!


Kirppareiden jälkeen siirryin urheiluvaateliikkeisiin. Etsin pitkälahkeisia juoksuhousuja ja jotain reisitaskuhousujen tyyppisiä, jotka menis hyvin töissä ja partioleirillä. 

Mua alko yhtäkkiä ihan suunnattomasti ottaa päähän se merkkivaatteiden pluskolkyteuroa, vaikka made in china nekin on. Ja oon sen verran lukenut viime aikoina kehitysmaatutkimusta, että käsitykseni kalliimmista merkeistä on muuttunut.

Siirryin H&M:n urheiluvaateosastolle, ja pukukopin kautta kassalle.
En löytänyt pitkälahkeisia juoksuhousuja, mutta nää oli niin ihanan väriset, että lahkeiden lyhyys kompensoitui sillä.




Ostin myös uuden urheilutopin/urheilurintsikat. Ei oo mitään ärsyttävämpää, kun se, että toppi on pesussa, kun pitäis lähteä urheilemaan. Joten nyt mulla on kaksi toppia. Vanhakin on henkkamaukan, ja oon ollut siihen tyytyväinen. Äitikin oli tyytyväinen: "kerrankin jotain muuta ku mustaa". Ja totta tosiaan, melkein kaikki mun urheiluvaatteet on olleet mustia, lukuun ottamatta pinkkiä juoksupaitaa.



Reisitaskuhousutkin löytyi henkalta. 




Muistakaa liikkua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti