02 marraskuuta 2010

Red head bed head

 päivällä




illalla


Oon jo pitkään tarvinnut/halunnut/himoinnut trikoista maksimekkoa, joka sopisi moneen tilanteeseen. Vihdoin löysin sen oikean mistäpä muualta kuin JC:stä ja vielä ale-rekistä. Hintaa mekolla oli vaivaiset 4,95 euroa. Käytän tätä linea aina puolustaessani maksimekkoja: "sinne alle voi pukea vaikka viidet kalsarit, eikä kukaa huomaa mitää!"


Ja oikeassa olet! Hiukseni ovat saaneet uuden värin. Sellaisen, jota mulla ei oo koskaan aikasemmin ollut. Väri ei ihan pääse oikeuksiinsa näissä kuvissa, mutta ihana se on! 


Yliopiston sähköpostiini tulee aina vähän väliä kilpailukutsuja. Nyt sinne oli ilmestynyt mainos Muodin Huipulle -ohjelman uudesta kaudesta! Tosta viestistä tuli taas sellanen tunnetulva, että wou, mä oikeesti teen sitä, mistä oon kymmenen vuotta haaveillut.
Mut ehkä ei ihan vielä oo mun aikani mennä telkkariin... :D


Huomenna Visualisoinnin portfolion deadline. Laitan sit kuvii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti