05 syyskuuta 2010

Parit aasinsillat


No HYI.

Tosiaan, keskiviikkoiltana kaaduin pyörällä, ja kipeet on paikat vieläkin. Polvi näyttää tällä hetkellä tuolta... Eli aika hyvältä verrattuna torstaiaamuun!

Aloin muistella, koska oon viimeks kaatunut pahasti. Mieleeni tuli välittömästi lukion kakkosvuosi, jolloin järjestimme silloisille abeille potkiaiset. Oltiin jo siivoilemassa paikkoja, kun korkkareiden, vastapestyn lattian liukkauden, boolin ja ylivoimaisen vaikean tehtävän eli lavalle nousemisen yhteisvaikutuksesta kaaduin ja löin sääreni suoraan lavan terävään reunaan. Sattui. Siitä jäi jopa pienenpieni arpi. Ainokainen laatuaan mun kropassa, mikä on ehkä vähän säälittävää, mut en oo kauheesti hurjastellut!

Ko. potkiaisten teemana oli Moulin Rouge, ja täytyy sanoa, että onnistuimme järjestelyissä tosi hyvin! Abit kiittelivät kovasti.

Meillä on alkavalla viikolla fuksiaiset, ja teemanmukainen pukeutuminen olis kovin suotavaa. Yleisenä teemana on TV-formaatit. Fuksit on jaettu vielä ryhmiin, joilla kullakin on oma teemansa. Kuulun ryhmään X-files.

Oon nyt kahden vaiheilla pukeudunko Dana Skullyksi vai alieniksi. Se olis mun tuurille kovin tyypillistä, et kaikki muut olis pukeutunu tyylikkäiks agenteiks, ja mä olisin joku ihan friikinnäkönen avaruusolio. Yks vaihtoehto olis pukeutua kansioksi! Hahahaa



Moulin Rouge!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti