04 heinäkuuta 2011

Kesäkirjat







Kuten olen kertonut, sain kotiläksyksi kesän ajaksi piirtää ihmisen anatomiaa. Miehen piirtämistä oon treenannut enemmän ku naisen, mutta vaan siksi, että meillä on tulossa miestenvaatemalliston suunnittelukurssi, enkä oo aikaisemmin paljon miehiä piirtänyt. Sarah Simbletin Anatomy For The Artist-kirjan öljytyillä adoniksilla ei siis ole mitään tekemistä asian kanssa.

Rantalukemiseksi olen valinnut Liza Marklundin dekkareita, joita olen nyt lukenut kaksi kappaletta, Agatha Christien salapoliisiromaaneja, joista useimmin valitsen Poirotin päähenkilöksi, sekä helppokielisiä kirjoja italiaksi, sillä halusin testata, kuinka hyvin on vielä sanasto muistissa. Yllättävän hyvin! Ymmärsin melkein kaiken. Taka-ajatuksena tässä italian treenaamisessa on myös mahdollisuus vaihtovuodesta Italiassa jossain vaiheessa opintoja.

Kaksi viimistä kuvaa siskoni otti täällä kyläillessään muutama viikko sitten, kun mulla oli vielä väriä tukassa. Nyt on aurinko tehnyt tehtävänsä, enkä tiedä, mitä mun pitäis seuraavaks tehdä. Laittaako taas kirkas punainen, joka on sairaan makee, mut josta seuraa vain hetken ilo, vai ihan suosiolla laittaa vaikka vaaleita raitoja ja tähdätä luonnolliseen kesätukkaan?

2 kommenttia:

  1. Kannattaa ostaa sellanen värinaamio hässäkkä, sillä saa aina värjäysten välillä kätevästi kirkastettua väriä :)

    VastaaPoista
  2. Mulla itse asiassa on Colour Mask -puteli, ja sitä käytänkin, mutta tuo väri oli heti värjäämisen jälkeen niin kirkas, ettei maskilla saa sitä ylläpidettyä. Toki se vähän auttaa, mut omaan silmään tää näyttää ihan haalistuneelta. Ja tuo aurinko on niin tehokas, että väkisinki haalistuu. :(

    VastaaPoista