23 heinäkuuta 2011

Kohti jamboreeta!




Suomen joukkueen viralliseen leiriasuun kuuluu sinivalkoinen edustushuivi, väiski-niminen hattu (joka omasta mielestäni sopii niin hyvin tuon tukan kanssa kuin väiski vaan voi mun päähän sopia..) sekä joukkueen upea soft shell -takki.

Mulla on nyt alle kaks tuntia aikaa lähtöön kotoa kohti ensimmäistä määränpäätäni, joka on rautatieasema. Oon oikeestaan jo valmis lähtöön, mut nenäliinoja pitää viel kaupasta hakea. Tää on niin jännittävää!

Mun kassi painaa 18,1 kg, mikä ei oo lainkaan niin paljon kuin pelkäsin. Sain jopa omin voimin ja tuolia apuna käyttäen nostettua sen selkään, eli mulla ei oo hätäpäivää. Toki pitää lisäks raahata reppu ja kameralaukku. Toivon siis, että leirialueelle saavuttaessa vastassa olis jotain kivoja ruotsalaispoikia vähän jeesaamassa, niinku viimeks isäntämaa Englannin pojat olivat!

1 kommentti:

  1. Onnellista Jamboreeta kuulumisia ja kuvia odotellaan!

    VastaaPoista