07 toukokuuta 2010

Taide -> kuntoilu

En ole kadonnut maan alle, vaan on ollut paljon kaikkea suoraan sanottuna vähän tärkeämpää tekemistä tuolla oikeassa maailmassa. Leikkimaailma on siis virtuaalimaailma. Tää on kuitenkin mulle vain hupia, josta ei mitään makseta, paitsi mukavia kommentteja, joten please älkää hiiltykö, jos on hiljaisempia kausia.

Itse olen vähän hiiltynyt muutamastakin asiasta, kuten pashhhan puhumisesta ja siitä, ettei Lahden fucking muotoiluinstituutti hyväksynyt mua ees pääsykokeeseen!

No, onneks mulla on eilen saatu 25 opintopisteen arvoinen todistus, josta käy ilmi mm. että olen "hyvä piirtäjä", "tehnyt hienon ja ilmeikkään sarjan muotipiirroksia monotypiatekniikalla" ja minulla on "hyvä käsitys kompositiosta ja tilailluusiosta kuvapinnalla".
Meillä oli siis eilen taidenäyttelyn avajaiset, jossa jaettiin todistukset ja boolia. Tuli tosi haikea fiilis, kun tajusin, etten enää mene taidekouluun (paitsi valvomaan näyttelyä).
Me vähän säädettiin ystäväni Sennin kanssa, kun molemmat oli autolla, mutta boolin vaihtaminen alkoholittomasta alkoholilliseen alkoi houkutella. Autojen siirtämisen jälkeen sain aika jännittävää kyytiä pyörän takahäksällä, jolla en oo istunut valehtelematta ainakaan viiteen vuoteen. Tänään oli kuitenkin työpäivä, joten boolilasillisten määrä jäi kolmeen.

Avajaisten jälkeen menimme vielä yhelle rokkikeikalle. Oli yllättävän vaikeaa löytää asu, joka sopii sekä taidenäyttelyn avajaisiin että keikalle. Se ei kuulosta vaikealta, ovathan molemmat tapahtumat rentoja ja taiteellisia, mutta sitä se jostain syystä oli. Päädyin seuraavanlaiseen kokonaisuuteen:





Huivi on uusi. Ostin sen Seppälästä sillä autonvientireissulla, joka kiersi vähän kaukaa.


Taidekoulun päätyttyä mun oli pakko aloittaa "uusi" harrastus. Ostimme siskoni kanssa kolmen kuukauden kuntosalikortit tutulle salille, ja aloitimme rankan kuntokuurin. Raportoin väliaikatietoja silloin tällöin tuloksista.

Nyt tää kuntoilija venyttelee, ja menee nukkumaan!

zzzzzzzzzzzzzzzz

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti