28 lokakuuta 2011

Super

No huh! Päivät ja viikot kuluvat niin nopeasti, etten meinaa mukana pysyä. Toistaiseksi oon vielä kärryillä, vaikka välillä huterasti siellä keikun.

Viime aikoina oon saanut aikaiseksi muun muassa Sustainable design -kurssille esitelmän kestävästä mainonnasta, Muoto II-kurssille takkiproton ja raportin, sekä Suunnittelun perusteet II-kurssille parannusehdotuksia elokuvateatterin aulaan ja melkein valmiin luentopäiväkirjan. Oon järjestänyt sitsit ja ens viikoksi evakko-bileet, ja tulevia tapahtumia eli mökkiviikonloppua ja vuosijuhlaa. Tällä hetkellä työstän edelleen miestenvaatemallistoa, markkinointisuunnitelmaa design weekin näytöstä varten ja uutena juttuna ideoin lastenvaatemallistoa. Mitään näistä ei onneksi oo tarvinnut tehdä yksin, vaan oon onnekas, että saan olla tekemisissä ihan huipputyyppien kanssa!

Kävin varmuuden vuoksi tarkistamassa verenpaineeni, mutta se oli kohdillaan, enkä usko, että mikään burnout on tulossa. Kaikki tekeminen on kuitenkin mieluisaa, ja onhan mulla noita harrastuksia. Eilen jaksoin ekaa kertaa tälle syksylle käydä nyrkkeilemässä, ja sunnuntaina pääsen taas pyörittämään levyjä dj-kurssilla. Vuorokaudessa vaan sais olla enemmän tunteja, ja valoa kaipaan. Aamulla ei millään jaksais nousta ylös, ku ulkona on pilkkopimeetä.

Tässä vähän jotain miestenvaatemalliston alkuvaiheita. Nyt oon siis jo todella paljon pidemmällä....
Mulla vaan ei oo enempää tiedostoja sellasessa muodossa, et niitä vois ladata nettiin.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti