26 helmikuuta 2011

kotiseutumatkalla








Otin varaslähdön talvilomalle, sillä varsinainen lomaviikko 10 menee töitä tehdessä.
Tähän mennessä olen leiponut marenkikakun isän syntymäpäivän kunniaksi, tavannut ystäviä muun muassa Soman mainion drinkin äärellä ja käynyt kampaajalla hankkimassa hiuksiini jälleen huipputyylin.

Lisäksi olen puuhastellut uudella työkalullani, lelullani, ystävälläni, joka ensimmäisen kuvan uuniluukussa pilkistää. Siis ei enää pokkariräpsyjä! Kiitos ja kumarrus perheenjäsenilleni, jotka minulle järkkärin juonittelivat. Kamera on Canon Eos350D, joka kuului ennen siskolleni. Siis superhyvä perusjärkkäri, jolla oon jo vuosien saatossa vähän kuvannut.

Tässä uutta tukkatyyliä. Punaisessa pysytään, mutta seassa on paljon vaaleita raitoja ja malli on tasaisempi. Kiharat+keskijakauksesta on tullut mun lempparikampaus!






Ens kerralla lisää näytöskuvia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti