28 elokuuta 2011

Piikkisuora tukka





Tunika on JC:stä, hiukset Hiusstudio Bläkistä (siis väri ja leikkaus. kiharat on oma tuherrusväkerrysyritys).

Oon aina halunnut kiharat hiukset. Mun mielestä mulle sopis ne paremmin kuin suorat. Ku ees taipuis vähän johonkin suuntaan. Eilinen eli lauantai oli hyvä esimerkki siitä, että mun hiukset suorastaan hylkii kiharoita. Laitoin ensin papiljotit, mutta ne ei ehtinyt olla tarpeeks kauaa, ja olin malttamaton kuivaamisen kanssa. Lopputulos oli suora ja takkuinen tukka. Sitten otin käyttöön suoristusraudan ja laitoin niin maanperkeleesti lakkaa, mikä oli virhe, ja tämä kiharapehko pysyikin pari tuntia. Alkuillasta käytin vielä läksiässankarin Janinan kiharrinta, mutta puoleen yöhön mennessä mun hiukset olivat jälleen suorat.
Inspiraationa mun uuteen hiuslookkiin voisi pitää tätä upeaa mainosta:


 Mulla on viha-rakkaussuhde Keira Knightleyyn. Ärsyttävät ilmeet ja puhetapa, mut silti niin ihana nainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti