15 joulukuuta 2009

Grafiikan pajalta

Good evening. Otin tänään vähän grafiikan töitä kotio, et saa joulukortteja väsättyy.. :P Ei vaiskaa, varmaan pari vaan lahjotan sukulaisille, ku ei oo mitään hirveen hääppösiä (grafiikka ei oo mun ala), mut jotenkuten kehtaan niit täällä julkasta.






etsaus (kovapohja)







yksivärinen etsaus-akvatinta (kovapohja)


Joo tiedetään, kulunut aihe toi Amor. Mua vaivas tolla(kin) tunnilla vakava luovuuden puute.



yksivärinen etsaus-akvatinta(kovapohja)






koevedos, etsaus (kovapohja)







koevedos, etsaus-akvatinta (kovapohja)






kaksivärinen etsaus-akvatinta (kovapohja)




Ton sammakkotyön noin suuri laikkumäärä ei ollut ihan tarkoituksenmukainen, mutta sitten todettiin, että siitä tulee sellanen vanhan filmin fiilis, ja se onkin ihan kiva, kun värityskin on melkein seepia + toi vihree. Ens kerralla tehäänki pehmeäpohjaa, joka saattaa olla mulle sopivampi tekniikka.

Kävin pikasee kaupungilla, ja olin vaan kävelemässä Henkkamaukan läpi, kun bongasin kivan alehyllyn, jossa oli kivoja koruja. Mun sormusten keräily jatkuu, ja siinä olis ollut monia vaihtoehtoja, ja hintana sormuksilla oli vain euron kappale. Ostin kuitenkin vain yhden. Kaulakoru samasta hyllystä kolmella eurolla. Pääsevät varmaan tositoimiin viikonloppuna.






Palataan asiaan! :]

1 kommentti:

  1. Vähän lämpeen akvatintalle jos sillä saa tollasta jälkeä aikaan!

    -Mkoh, joka ei jaksa kirjautua sisään

    VastaaPoista