06 joulukuuta 2009

What a glamorous night!

Heips. Tässä vähän kuvamateriaalia eiliseltä.



Kyllä huomaa, kumpi meistä on lähdössä New Yorkiin. :D Mun paituli näyttää tossa kuvassa lähinnä yöpaidalta, vaikka saikin illan mittaan kehuja yllättäviltäkin tahoilta..




Jenna oli ihanasti koristanut mekkoa kilisevällä vyöllä, joka on siis oikeasti napatanssivyö. :D Kaikki pointsit kekseliäisyydestä!




Tuore ylioppilaskin oli juhlissa mukana. :)









Tässä näkyykin vähän mun turkkia, jonka oon aiemmin teille esitellyt. Yks jätkä yritti vaihtaa mandariinia siihen....... Vaikka nälkä oli hirmuinen, pysyttelin mieluummin lämpimänä. Ja kaikille turkisvihaaja-aktivisteille tiedoksi, että mun turkki on 59 % akryyliä, 16 % modakryyliä, 16 % puuvillaa ja 9 % viskoosia. En itsekään kannata turkistarhausta, kun muovistakin saa näin hyviä turkkeja. :D

Mun pikkupokkarilla sai otettua limusiinissa vain joko tärähtäneitä, pimeitä, punasävysiä kuvia tai tunnelmattomia salamakuvia. :(





Oli kyllä paras limusiinikyyti, missä olen ikinä ollut. ;D Nyt nukkumaan vähän univelkaa pois, jotta jaksan illalla pällistellä Linnan juhlia (ja kirjoittaa esseen Giuseppe Arcimboldosta..).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti