27 joulukuuta 2009

Ei joulupostausta

Hou hou houu!! Olittekos olleet kilttejä lapsia? Mä olin ollut sen verran kiltti, että sain melkein niinku uuden sängyn. Eli pölyallergiselle suunnitellut petauspatjan (joku 10 senttii korkee), peiton (muhkein, mitä oon ikinä nähnyt, ku ei mikään pussilakana meinannut mahtua päälle ja lämpimin, jonka alla oon koskaan nukkunut) ja kaks tyynyä. Tekis mieli vaan nukkua koko ajan!! Nukuin viime yönä ekaa kertaa tässä uudessa varustuksessa, kun aattoyönä mun peti oli vallattu, ja toissayönä olin vähän humputtelees, jolloin näytin tältä:

Tai siis

Pakko nyt taas varoittaa, että nämä kuvat on otettu alkoholin vaikutuksen alaisena. Eli ei saa valittaa mistään tyhmistä poseerauksista, kun näin selvänä ne itsekin huomaan. :D En vaan kerinnyt ottaa ennen lähtöä, ni oli sit pakko ottaa baarissa... Tyylikästä krhm...... Mut siel oli hyvä valo!!!
















 

Hiukset laitettu siskon joululahjaksi saamalla GHD-suoristusraudalla. Kiharoita sitten vähän tupeerattiin, ja laitoin pinneillä pisimpiä ylös luodakseni muhkeamman vaikutelman. Mullahan on tällä hetkellä alimmat hiukset jo tuonne lapaluiden väliin ulottuvat ja lyhimmät päältä sellasia alle kymmenensenttisiä. Joten ilman pinnejä kiharruksen jälkeen näytän suurinpiirtein tältä:




Parempi näin?


Mulla oli taas vaihteeks kauhee vaatekriisi, mutta tästä lähtien yritän aina muistaa, että simppeli asu ja tosi paljon kivoja koruja, niin kyllä se siitä. Välillä on vaan sellanen ihmeellinen pakkomielle, että nyt olis saatava jotain erikoista ja jännää päälle, mutta sitten mikään erikoinen ja jännä ei kuitenkaan tunnu päällä hyvältä. Voisinkin nyt alennusmyynneistä koittaa kattoa vain jotain hyvännäköisiä perusvaatteita sekä asusteita. Ettei aina tarttis kriiseillä.


Ja vielä loppukevennys ihan vaan sen takia, et näkisitte, millaset sukkikset mulla oli, ja tää on valitettavasti ainoo kuva, jossa ne näkyy:




Sarjassamme kuvia, joita ei ikinä saisi julkaista.....

Enivei, hauska ilta oli, kiitokset Evalle siitä!


Luin JUURI äsken facebookista, etten voittanu sitä Vilan suunnittelukilpailua, vaan Kaisa Espoosta voitti. Hö. Mikä tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että nyt voin julkaista kilpailutöistäni ottamani valokuvat. Mutta en tee sitä vielä, vaan vasta ensi postauksessa! ;) Tuitui<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti