05 joulukuuta 2009

En keksinyt otsikkoa

Wuuhuu! Tästä lauantaista on tulossa sekä aivan riemastuttava että aika haikea. Saatan jopa tirauttaa muutaman kyyneleen muutaman glögilasillisen jälkeen, sillä tänään on ne ystäväni Nykiin-läksiäiset. :'( MUTTA pääasia tänään on kuitenkin juhliminen, eikä pillittäminen, joten...

Mulle tuli jo eilen kauhea pakkomielle kampaukseen, jonka ehdottomasti haluan tänään päähäni. Alkuasetelma on seuraava:



Letitin hiusteni lyhyet osuudet, sillä niiden kihartaminen suoristusraudalla tai piipparilla on hankalaa. Papiljotit hylkäsin, sillä oon lähdössä kaupungille vielä ennen bailuja. Letitin loppujen lopuksi kaikki etuosan hiukset, sillä näytti liian tyhmältä, kun vain osa oli leteillä. Takaa hiukset ovat toistaiseksi sykeröllä.

Oih, oon niin ylpee mun ihosta! Se selviytyi kuin selviytyikin karmeasta alkuviikosta melkein ehjin nahoin (heh heh) tai siis oikeastaan loi nahkansa uudestaan. Tiedän tiedän, näytän normaali-ihoisiin verrattuna vielä aika spitaaliselta, mutta mulle tää on jo riemuvoitto! En voi käyttää meikkiä, joten näyttäisin aika pliisulta muihin tyttöihin verrattuna, mutta jos hiuslookini onnistuu, niin se kompensoi tilannetta.. ;)

Lähden nyt kaupungille yhden kaverin kanssa, jota en oo nähnyt liian pitkään aikaan. Kuulemiin!
 (yks mun synttäreidenviettovaihtoehdoista on mennä kuuntelemaan seuraava bändiä yksikseni, kun kukaan mun kavereista ei varmaankaan tulis seuraks :D )








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti