15 tammikuuta 2010

Blond no more

Ennen kuin pääsette muodostamaan mielipiteenne uudesta hiusväristäni, esittelen halvimmat koskaan ostaneeni/nähneeni farkut. Viimeinen laatuaan, ostopaikka JC, hinta vaivaiset 5 euroa! Ja sattukin olemaan melkein just mun kokoa. Eli liian pitkäthän ne on, mutta malli on pussimainen, joten se ei niin kauheasti haittaa. Ja ompelutaitoisena ihmisenä osaan asian varmasti korjata.


Ihailkaa vähä mun sukkia heei. :D
Teen kyllä jotain noille lahkeille heti ku jaksan.





 
Nää pökät ei ainakaa kiristä!!



PÄÄasiaan. Mulla on viimeks ollut edes jotain ruskeaa muistuttava tukka yli kaks ellei peräti kolme vuotta sitten. Nyt halusin kokeilla jotain vähän tummempaa ja lämpimämpää väriä. Leikkaus on vain tällainen välivaihe kasvatusprojektissa. Latvoista vain vähän kuivia pois. Väri kuulemma saattaa haalistua aika nopeasti, kun on alla niin monta vaaleeta kerrosta. Kokeillaan luottokampaajani kanssa tähän jatkossa kaikkia erilaisia vaaleita, mutta luonnollisempaa suuntaa haetaan. Vain kokeilemalla selviää, mikä parhaiten sopii!



Oon ihan varma, että musta on muutaman vuoden takaa ihan samanlainen kuva! Vähän ehkä siloposkisempi tosin.



Tuo oranssisuus on vain seurausta kultaisesta sävytyksestä. Se pitäis kadota parissa pesussa.
(Mikä toi jakaus on??)






Mun mielestä toi väri piristää mun kalpeita kasvoja. Salamavalo tietysti kalpeuttaa ne valokuvissa.

Mitäs te pidätte väristä? :)


1 kommentti:

  1. Näyttääpäs näissä kuvissa paljon paremmalta kuin abc:n paskassa valossa, mii laik ;)

    VastaaPoista