10 tammikuuta 2010

Tukkajuttu

Hola! Uus vuosikymmen on alkanut mulla suht terveellisissä merkeissä. Kun saa ahaa-elämyksen siitä, että vaatteet ei enää mahdu päälle, ni tarttis alkaa tehrä jottai! En nyt mitään himokuntokuuria oo aloittanut, mutta oon lisänny liikuntaa, ja jättänyt herkut ja alkoholin pois, ja olo on huomattavasti kevyempi kuin jouluna turvonneena. Ulkona oon silti käynyt kavereiden kanssa hippaloimassa, ja viime perjantaina tältä näyttäen.







kengät - Bianco.
tunika - TopShop

 



 Oli taas pienoisia ongelmia tän juurikasvun peittämisen kanssa, eikä ollut kaukana, etten laittanut pipoa päähäni! Siis sisätiloihin. Päädyin tekemään taas tuollaisen sykerökampauksen, ja laitoin tumman osion vallitsemaan etuosaa, kun siinä ei juurikasvu erotu ihan niin hyvin. Lupaan varata kampaajan heti maanantaina!





 

Minä oikein hurjistuin, ja intoudun laittamaan vähän pakkelia naamaan. Tosin niin vähän, ettei sitä salamalla otetuista kuvista edes huomaa. Ruskeasävyset luomet, vaaleenpunaset huulet ja posket. Tilannehan on siis se, että mun naama on ihan loistavassa kunnossa, mut käsivarret on tosi kamalat. Siitä syystä tuo musta paita tunikan alla.

Hiukseni ovat nyt siinä vaiheessa, että pitää tehdä päätös kasvattaako vai eikö kasvattaa. Tällä hetkellä oon ehdottomasti kasvattamisen kannalla, mut välillä tulee ihan hirveä himo leikata "rihanna-tukka" eli lyhyt, pitkillä osioilla varustettu kuontalo. Se olis niin helppo hoitaa ja laittaa!



Joku tällanen ois kiva..



Oho, kuva, jossa Rihanna melkein hymyilee. Monet on sitä mieltä, et Rihannan tyylinmuutos (joka tais tapahtua vuosi tai pari sitten) on mennyt metsään, mutta mun mielestä se on ihan nappivalinta. Musiikista en sano mitään.


Oikeastihan haluisin, että mulla olis ihan luonnostaan joku öbaut tällanen tukka:




...tai tällanen:






Sellanen realistinen lähivuosien tavoite vois olla tällainen Heidi Klumin tyyli (ei muuten Heidi näytä yhtään iteltään tossa kuvassa):




En tosin pitäisi jakausta ihan noin keskellä. Kokeilin tossa joku päivä huvin vuoksi keskijakausta, ja sain siitä viime aikojen parhaat naurut. Kun mulla on kaiken lisäks tää viiden sentin juurikasvu ja sivulla tuo lyhyempi osio, niin naurettavuuden huippu oli saavutettu.

Mutta jutun pointti on siis se, että haluan pitkähköt, mutta ennen kaikkea paksun näköiset, kerrostetut hiukset, ja pidennyksiä en enää ota!


kuvat täältä

2 kommenttia:

  1. Mäkin oon aina toivonu että mulla olis luonnostaan tollanen ihana kikkara peikkotukka. Onneks omat hiukset alkaa olee jo niin pitkät, että niihin saa jo aika hyvää kiharaa, kun oikein yrittää :D

    VastaaPoista
  2. Iso kiharapehko olis siitä ihana, et ei olis koskaan lässähtäneet hiukset, ja bad hair daytkin olis varmaan harvassa (nyt kaikki kiharahiuksiset kiroo siellä kuinka väärässä olenkaan... :D ).

    Se on kyllä hieno fiilis, kun saa ekoja kertoja laitettua kunnon kiharoita! Mä yritin väkertää niitä jo siinä vaiheessa, kun mun hiukset oli ihan säälittävän pituiset. :D

    VastaaPoista