11 tammikuuta 2010

Loistava vaihtokauppa

Mulla ja eräällä ystävälläni on niin erilaiset maut vaate- ja tyyliasioissa kuin vain olla voi. Ko. ystäväni kuitenkin kerran lainasi paitaani, jota en ollut pitkään aikaan käyttänyt, ja ihastui siihen. Itse olin jo hieman kyllästynyt paitaan käytettyäni sitä niin paljon. Minä puolestani löysin ystäväni vaatekaapista (sen vierestä tai ehkä jopa alta) kivan vaatekappaleen, jota en ollut koskaan ystäväni päällä nähnyt. No, siihen, etten ollut vaatetta koskaan nähnyt, oli yksinkertainen syy: ystäväni ei ollut sitä koskaan käyttänyt. Ehdotin vaihtokauppaa, ja ystäväni suostui siihen ilomielin. Vaatteiden hinnatkin ovat varmaan olleet samaa luokkaa. Tosin minun luovuttamani paita on ollut kovemmassa käytössä daidadai..

Paidasta ei näköjään oo parempaa kuvaa kuin tämä:



Vaikka vahvasti näyttää siltä, että oon tossa raskaana, niin se ei pidä paikkaansa. Vähän vain turvottaa. Ostin tarkotuksella pari kokoa liian ison paidan, jotta se mahtuu ahterin yli, ku pidin sitä useimmiten tunikana. Tuonakin iltana vaihdoin housut legginsseihin jossain vaiheessa. Paita on muuten Vilasta.

Noita kiharoita väkersin folion kanssa sit KAUAN.


Pakko laittaa viel perään toinen, vähän parempi kuva musta (huonompi paidasta), ettei teille jää traumoja.





Jepjep, mulla on tosiaan ollut pinkkiä(kin) hiuksissa. Tossa vaiheessa väri oli jo aikas haalistunut, mutta se oli aluks oikee sellane tsädääm!

Ja tässä mun saama vaatekappale, Hennes&Mauritzin liivi:



Mahtava vaihtokauppa, vai mitä? ;)

Nighty night! xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti