27 marraskuuta 2009

Eilisen asu

Moips! Oon tässä yrittänyt ottaa selvää, miten saisin ladattua blogiini suurempia kuvia ilman, että ne menee reunojen alle piiloon. Latasin jonkun ihmeen Picasa-systeemin, mutta en jaksanut siihen vielä perehtyä, enkä tiedä, onko sillä ees mitään tekemistä kuvien blogiin laittamisen kanssa. Voipi olla, että vaihdan blogimallin lähiaikoina johonkin perusmalliin, jossa ei oo mitään reunahärpäkkeitä, jos se vaikka auttais. Oon huomannut, että jotkut bloggarit lataa kuvia esim. tinypicin kautta, mutta en tiiä, mikä olis paras tapa. Koetan selvittää!

Eilen oli tarjoilija- tai lentoemolook:


(tiedän oman parhaan kuvakulmani, joka ei tosiaankaa oo alakulma, niin miksen vois käyttää sitä??!)









mekko - siskoni tekemä (yllätys). Väri on tummansininen, vaikka tässä kuvassa näyttää enemmänkin mustalta). Vähän piukee mulle, mut jos jotain päätän päälleni laittaa, niin sitten mä vaan laitan, enkä välitä seuraamuksista. :D )





pääkoriste on vain pitsistä nopsaa väännetty rusetti








Loppuun vuodatus: 

MIKSI Jarno ei voittanut, ja MIKSI Katri ei pudonnut eilisessä Muodin huipulle-jaksossa??! Kysynpähän vaan. Mun mielestä oli aika selkee paras asu ja surkein asu, ja silti meni ihan päälaelleen koko homma. 

Valivali, pusipusi, moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti