25 marraskuuta 2009

Ihan kipsissä



Hups, taisin unohtaa, että tänään oli kuvanveistontunnilla vuorossa kipsimuotin teko, ja vaatteet oli sen mukaiset.. Onneks kipsi on vesiliukosta ja lähtee pesussa. Kuvat ovat ennen prosessia. Jälkeen-kuvia en ottanut, mutta voitte kuvitella tuon mustan hameen ja sukkahousut ihan täyteen valkoisia pilkkuja. Neuleen pelastin, joten alla oleva toppi sai tuta seuraukset.













 neule - VILA
toppi - H&M Logg
vyö - Beyond Retro
satiinihame - siskolta saatu




 

Sain tuon siskon vanhan hameen alunperin lukion pukeutumispäivään, ja se oli verkkosukkahousujen kanssa omiaan Amy Winehouse-lookiini, joka yhdisteli suttuista ja fiiniä. Hame tulee ihan vyötärölle asti, mikä ei tuossa asussa näy. Nykyään hame on yks lempivaatteistani! Pidentää mukavasti tällaisen pitkäselkäisen jalkoja.


Mulle tuli tänään omituinen kriisi. Tai oikeastaan se on vaivannut mua jo jonkin aikaa. Kriisi on nimeltään "en halua ostaa mitään uutta"-kriisi. Haahuilin kaupungilla ja pyörin kaupoissa, mutta mun oli pakko lähteä pois, sillä mikään ei kiehtonut mua, eikä tullut edes pienen pientä halua ostaa mitään. Oon aina ollut aika järkevä rahankäyttäjä, enkä tosiaankaan mikään himoshoppaaja, mutta on mulle ennen aina tullut himo ainakin vaatteisiin. Silloin, kun oon kotona, enkä löydä mitään päälle pantavaa, ne vaatekaupat hyllyt kyllä kiinnostavat. Mut sitten kun ne ovat nenän edessä, en halua mitään. Kriisini sopiikin hyvin ylihuomiseen, jolloin on Älä osta mitään -päivä. En edes muistanut käydä ostamassa shampoota, joka on oikeesti loppu, ja nyt tajusin sen tässä kirjoittaessani, ja se taisi olla niin loppu, että heitin jo pullon menemään. Jaahas, se on sotkunuttura- tai pipopäivä huomenna... 
Älkääkä muuten ottako sitten liian vakavasti näistä mun ns. kriiseistä valittamistani. Tiedän, että on paljon vakavampiakin kriisejä kuin se, etten halua ostaa mitään, mutta tää onkin vain tällaista huoletonta hömppää. :)




Tähän loppuun uskaltaudunkin laittamaan kuvan kuvanveiston tuotoksestani, joka lepää tällä hetkellä kauttaaltaan kipsin ympäröimänä. Olin viime tunnin poissa, joten viimeistely jäi aikas pikaseks. No onpahan "eläväinen" jälki.





 Tehtävänä oli siis tehdä mallinmukainen veistos, joka sitten valetaan kipsiin. Ihan selvennyksen vuoksi: mun on tää savinen versio. ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti