24 marraskuuta 2009

Perityt kuteet

Jippii, sain vihdoinkin aikaiseksi tilata ylioppilaskuvista paperiversioita. Tavoitteena olikin, että jos nyt tän vuoden puolella.. Itse asiassa tää on jo vähän vanhaa tietoa, että sain kuvat tilattua, sillä ne on jo saapuneetkin. Saapuminen oli naurettavaa.
Viime perjantaina sain paketin, ja olin ihan fiiliksissä, että olipas nopeaa toimintaa. Laitoin tilauksen muistaakseni keskiviikkoiltana. Kuoressa oli kuitenkin vain yksi tilaamistani kahdeksasta valokuvasta!! Ja laskussa luki, että tilauksenne toimitetaan erissä. Siis voitteko kuvitella, 8 valokuvaa toimitetaan erissä! :D En tiedä, onko kaikilla valokuvafirmoilla samanlainen systeemi, kun tämä oli ensimmäinen tilaukseni digiaikana (taloudessa on nääs valokuvatulostin),.
Maanantaina eli eilen nauroin katketakseni, kun posti tuli. Mulle tuli kolme samanlaista noin tuuman paksusta pahvista pakettia ko. valokuvafirmasta. Yhdessä paketissa oli tilaamani kiiltävät 13-koon kuvat, toisessa oli 11-koon kuvat ja kolmannessa yksi ainoa 13-koon mattapintainen kuva. Siis mitä pakkausmateriaalin haaskausta!! Kaikki kuvat olis moneen kertaan mahtuneet samaan pakettiin. Ja kaikissa oli erillinen lasku. Mut postituskuluista ei sentään mennyt neljän paketin verran laskua. Huh.






Opetin eilen 12-vuotiaille tytöille vähän valokuvauksen alkeita, ja itse otin tänään aivan luokattoman huonoja kuvia. "Älkää tehkö niin kuin minä teen. Tehkää niin kuin minä sanon." Eiks ni? :D
Tunnelman puutteesta kuvia ei ainakaan voi syyttää.








 ylläni:
~siskon tekemä bolero, jota oon käyttänyt aivan liian vähän!
~siskolta saamani vaaleanpunainen toppi (oisko Madonna)
~siskolta saadut mustat Linkin farkut, joita oon ite vähän kaventanut lahkeista nyörityksillä, jotka eivät tietenkään näy luokattoman huonoissa kuvissa
 ~herää kysymys: onko mulla omia vaatteita lainkaan?










 



 

Jaa, että miks mulla on kaks rintaneulaa samassa asussa?
No, bolero ei istu ihan täydellisesti, vaan hieman lerpattaa, joten kiinnitin sen rintaneuloilla. Perhosrintaneulan alkuperää en muista, mutta oon saanut sen joskus lapsena. Roosanauha-rintaneulan sain joskus äidiltäni. Sitä ei oo tullut käytettyä sen takia, että siinä on tosi paksu neula, joka tekee vaatteeseen helposti näkyvän reiän. Huomasin itse asiassa, että toppiin tuli jo reikä.. Mut se ei haittaa, tää on ikivanha toppi!





Tiedetään, tänään on huono ihopäivä, mutta en jaksanu alkaa muokkaamaan naamaa. Nyt luulette, et oon ihan laiskimus, kun en mitään jaksa, mut nyt on jo vähän kiire! :]

Jesjesjes! Osasin kuin osasinkin laittaa tänne videon Youtubesta. Tuli vaan eilisistä Sinkkuelämää-jaksoista taas himous New Yorkiin, eikä sitä yhtään lievennä se, että mun ystävä muuttaa sinne kahden viikon kuluttua!! Sen kunniaksi tää ihana biisi.

Joulupukille: toivoisin Alicia Keysin uutta albumia Element Of Freedom kuusen alta löydettäväksi. Kiitos!



1 kommentti:

  1. <3
    ihana blogi, ihana biisi & ihana sinä!
    ja bolerokin näyttää tosi hyvältä!(;

    keeep going!!

    -ämj-

    VastaaPoista