04 marraskuuta 2009

Tahtoo Köpiksen muotiviikoille





Mun pastelliliidut ja värikynät ja rakas Figure Drawing for Fashion Design -opukseni, jossa on tosi hyviä vinkkejä eri asentojen piirtämiseen.

Oon tässä kipeänä ollessani vähän piirrellyt mekkoja.... Vilan suunnittelukilpailun palkintona on kahden hengen reissu Kööpenhaminan muotiviikoille ens helmikuussa. Olis huikeeta päästä sinne, mutta voiton todennäköisyys on minimaalinen. Muodin huipulle -sarjan innostamana kilpailuun osallistuu varmaan ihan hulluna väkeä. Osallistuin nuorempana useaan otteeseen Suuri käsityö -lehden Nuori suunnittelija -kilpailuun, ja mielestäni mun suunnitelmat oli aina parempia kuin voittajien. Vilan kilpailussa haastavinta on yrittää suunnitella mieleenpainuva, mutta samalla kaupallinen vaate. Luultavasti raati ei valitse voittajaksi mitään hirveän erikoista mekkoa, mutta ei se tylsäkään saa olla. Kilpailun säännöistä puhutaan "mahdollisesta tuotannosta", joten välttämättä voittajankaan mekkoa ei edes toteuteta, mikä on mielestäni vähän hämärää. Kävipähän sellanenkin mielessä, et onkohan Vilan suunnittelijoilla loppuneet ideat, ja koettavat tällä tavalla kalastella uusia ideoita suoraan kuluttajilta daidadaii. Mut tää oli vaan mun ajatus.

Ja mun oli todellakin tarkoitus laittaa tänään vain kuvia, sillä on jo tosi myöhä, mutta aina tulee jaariteltua.

























Kengät - Bianco. (en tiedä valitinko jo näistä kengistä, mut kaunis ulkokuori pettää voin sanoa!! liukas pohja ja jotain ihme juttuja painaa kantapäähän)
Sukkikset - Topshop
Hame - siskolta
Paita - siskolta
Takki - jo neljättä syksyä palveleva b-youngin takki, en luovu siitä ikinä!
Pipo - Aleksi13 muistaakseni..
Kaulahuivi - ite tein

Kuvien laatu on taas sitä luokkaa, että se on anteespyynnön paikka eli sori vain. Nyt ei oikeesti ajatus kulje, varsinkaan oikeilla raiteilla, joten ensi kertaan taas!



P.S. Pitääkö Jimmy Choo for H&M -mallisto tulla just ku mä oon matkan jäljiltä P A??!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti