21 syyskuuta 2009

Huipputäydellistä sinkkuelämää

Maanantai on ainoa viikonpäivä, jolloin katson telkkaria ihan tositarkoituksella. Ihanat tyttöjen ja tyttömäisten poikien hömppäohjelmat peräkkäin: Huippumalli haussa, Täydelliset naiset ja illan kruunaavat kaks jaksoa Sex and the Cityä, eikä tarvi ees vaihtaa kanavaa. Saa laittaa aivot narikkaan, nauruhermot herkiksi ja vaatetusinspiraationsieppariaistit skarpeiksi.

Mitä mieltä ootte siitä, että Sinkkuelämää-elokuva saa jatko-osan? Ensimmäisestä leffastakin puuttui mielestäni SE jokin taika, mikä sarjassa on, joten miten toinen leffa voi olla yhtään sen taianomaisempi? Ja Mr. Bigin ja Carrien tarina päätty just täydellisesti. Mä en kestä, jos Carrie saa lapsen. Sitten tää tyttö alkaa boikottiin. Näyttelijät on nähty mitä kaameimmissa kasarikuteissa, ja epäillään, että leffassa kerrotaan tyttöjen ensitapaamisesta Nykissä.

Sex and the City 2 Movie images

Äh, nyt oon jo myöhässä Wisteria Lanelta, joten tuossa pelkkä linkki, ja arvatkaa kenen jalat..

(Alan säännöstellä korkkareilla kävelyä... Jalkahoitaja jo taannoin pelotteli mua, että mulla ei muutaman vuoden päästä enää ees mahdu korkkarit jalkaan, kun ne on aiheuttanut mulle jo liikavarpaita!! Kuolema.)

1 kommentti:

  1. Vaikka mä en kauheasti korkokenkiä käytä rakastan niitä senkin edestä kaapissa tällä hetkellä lähemmäs parikymmentä paria! :D Ja noi jalat tossa kuvassa... aika kärsineet, mä veikkaan Sarah Jessica Parkeria. *Ty-E

    VastaaPoista