18 syyskuuta 2009

Vantaalta lo-lo-lo-loistavaa perjantai-iltaa!

Oivoivoivoi. Olin eilen illalla isosiskon kanssa Deep Insightin keikalla. Keikka-asustani otettiin pari kuvaa, jotka on kamerassa, enkä saa niitä nyt tänne. Syy: oon Vantaalla Evan ja Edenin luona, enkä tietenkään muistanu ottaa oikeeta piuhaa mukaan. Mutta hätä ei ole tämän eikä tuon näköinen, vaan laitan kuvia sitten sunnuntaina kotiuduttuani. Keikalla oli huippua, vaikka porilaiset juntit eivät ymmärrä hyvän päälle...... Lämppäreinä oli paikallisia lupauksia, Order!Order! ja Cardiac Catalyst. Mun  keikka-asun näette siis myöhemmin.

Lähdin aamujunalla Helsinkiin (herätyskellon soidessa kuului parit ärräpäät). Käytiin Evan kans aamiaisella ja sitte vähän shoppailtiin (tarkennus: minä vähän, Eva vähän enemmän..) ja sit lounastettiin ja lähettiin Vantaalle. 3/8 blondiutta tässä parivaljakossa riitti siihen, ettei kumpikaan älynnyt nostaa kahisevaa, vaan jouduttiin jäämään Pasilan asemalla pois. Mutta täällä sitä nyt ollaan mestoilla, ja valmistaudutaan iltaan. Otan parit kuvat kunhan ollaan saatu vaatteet päälle. (Miksi kirjoitan muotiaiheista blogia aina vaatteitta?)

Niijuu, mä oon siis Helena Porista, ja kirjoitan tätä blogia, koska eräs ystäväni sitä joskus ehdotti, ja idea jäi muhimaan mieleni sopukoihin. Haluan opiskella itseni Taiteen maisteriksi vaatetusalalla Lapin yliopistossa, TaiKissa tai jossakin Englannin yliopistossa. Tällä hetkellä opiskelen iltaisin taidetta ja päivisin kehitän itseäni muilla tavoin, kuten kirjoittamalla blogia! Töitäkin etsiskelen, mutta katse on vahvasti tulevaisuudessa eli siinä, että pääsen opiskelemaan seuraavalla (toisella) yrittämällä. 5 iltaa taidekoulua viikossa luulis auttavan!

Nyt pitää mennä.

Ihanaa illanjatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti