10 kesäkuuta 2010

Huomenna kohti pohjoista!

Juuri kun on Helsingin matkasta selvitty, on taas aika lähteä reissuun, tällä kertaa Vaasan kautta Rovaniemelle. Suomessa on vaan niin kiva matkustaa! Tietty hauskempaa on matkustaa porukalla, mutta rakastan myös yksin matkustamista. Voin vaan katsella junan tai bussin ikkunasta ja ajatella kaikkea, ja mulla on kivaa. Lässynlää ja asiaan.

Tässä viime aikojen kirpparilöytöjä. Munhan ei pitänyt ennen kuntokuurin tavoitteisiin pääsemistä ostaa yhtään uutta vaatetta, mutta hassusti tässä on taas käynyt. Osa vaatteista on kuitenkin jo pienempää vaatekokoa, joten eiköhän ne päällä pysy viel sitten KUN oon timmi, haha.




Nää farkut ostin Helsingin Valtterista tuona krapulaisena sunnuntaiaamupäivänä. Lähdin reippaana ystäväni luota kirpparille, ja väitin, ettei mulla oikeestaan edes oo kauhea darra. Aut'armias, ku pääsin Valtterin pihaan, alkoi päästä kuulua "tumtumtumtum" ja ihmisvilinä ei oloa helpottanut. Suuntasin saman tien kahvioon ostamaan kivennäisvesipullon, ja join sen melkei ykkösellä. Valtsulla olis ollut vaikka mitä, mutta en pahoinvointini takia pystynyt keskittymään kunnolla. Enkä ees jaksanut alkaa tinkiä mistään. Siitä huolimatta sain farkut 4 eurolla.


Farkut on jonkin verran liian pitkät mulle, joten oon pitänyt niitä noin yhdellä taitoksella, mut tarttis keksii joku parempi (paremman näkönen) systeemi. En viittis alkaa väsäämään niistä pillejä, kun ne ovat jo reitten puolivälistä löysähköt. Kauhee homma ois!

Niijuu, ja oon tainnut täällä blogissakin kertoa periaatteestani, että minähän en valmiiksi rikkinäisiä housuja osta, vaan muokkaan ite. Nooo, poikkeus vahvistaa säännön, vai miten se meni..




Kolmella eurolla lähti myöskin Valtterista tämä raitainen toppitunikamekkohärdelli.



Toppina.

Kaunis ilme.






Mekkona.


Hihansuiden löysyyden takia bikinit ovat paras vaihtoehto alle, vaikka muotilehtien sivuilla onkin näkynyt tänä keväänä "rintsikat saa näkyä"-trendi. Se sopii ehkä johonki burleski-bileisiin, mut arkena on vähän kyseenalainen..


Itselaukaisijalle hymyily on epämukavaa.








Ja toissapäivänä löytyi satunnaisella kotikaupungin kirpparikäynnillä tällainen Lindexin alkuperää oleva neule. Tosi hyväkuntoinen ja edullinen, hinta 4 euroa. Mulla olikin kauhea neulepula! Huppareita en osaa käyttää muuta ku töissä ja urheiluvaatteiden kanssa, joten mulla on melkein aina takki, joka osoittautuu ennen pitkää liian hiostavaksi, siis tämä löytö oli tarpeellinen!





Nyt saattaa tulla taas pieni blogihiljaisuus (en luultavasti ehdi edes tietokoneelle matkan aikana), mutta yritän ottaa tällä kertaa vähän enemmän kuvia, jotta saadaan megapostaus ens viikon puolivälissä.

Ai niin, sain pääsykokeisiin palautettavan portfolion valmiiksi jo eilen! Siitä tuli aika hieno, vaikka itse sanonkin. Tai siis olen ainakin tyytyväinen. Esittelen sen sitten, kun pääsykokeet ovat ohi (ettei kukaan hei pöltsi mun ideoit! ;) )

Viettäkää mukava viikonloppu!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti