28 elokuuta 2010

Business and blood

Aaaaaahh, mikä onnen päivä olikaan mulla eilen, kun marssin videovuokraamoon, ja siellä se odotti hyllyssä minua ja vain minua.

Se on True Bloodin toinen tuotantokausi. Viimeinen "vapaa" viikonloppuni ennen opiskelurientojen alkua, ja mikä onkaan parempi tapa viettää se kuin kytätä hyvännäköisiä vampyyreita nenä kiinni ruudussa. Voi tätä riemua!

En kuitenkaan elä ihan pelkästään Bon Tempsissä, vaan olin tänään töissäkin muutaman tunnin. Oli taas mukava päivä, vaikka hirveesti on opeteltavaa näin ens alkuun!

Tässä vähän kuvia, joita on viime päivinä kertynyt.



 

Euron kengät! Mukavat kuin villasukat, eikä hintakaan päätä huimannut.


Perjantaina


ostin myös kaksi boksia.


Kannessa lukee "Official Scout First Aid Kit", ni pitihän se ostaa, partiolainen kun oon.


Ja sit tämmönen kiva sälälaatikko, ku on toi säilytystila vähän siirtynyt ruokapöydälle..


Tänään, lauantaina, oon ollut yhtä hymyä koko päivän työni puolesta, ja myös sen ansiosta, kun oli niin mukavaa.



Mutta nyt aurinko saa laskea, ja on aika päästää jälleen vampyyrit esiin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti