31 elokuuta 2010

Simple


Kudoin kaulahuivin kahdesta venahtaneesta t-paidasta ja sukkahousuista.
Neule ja farkut ovat Gina Tricot'sta täydennyksenä vaatekaappini perusosastoon.




Oon maalannut kaksi tuolia. Bonanza-tuolin ostin kympillä kirppikseltä, ja pienempi pinnatuoli tuli muutossa kotoa.
Piian peilistä oon jonkin aikaa haaveillut, ja vihdoin löysin sen oikean. Valkoinen ja kulunut, totta kai.

Mulla on ollut tänään pienimuotoinen kriisi mun kenkätelineasian kanssa, ku päätin alkaa tehdä sitä itse. Kerron koko tarinan, kun oon saanut telineen valmiiksi, jotta oon paremmalla tuulella juttua kirjoittaessani...

Huomenna yliopistoon!

P.S. Apua, mitä mä laitan päälleni?!
Ja muuten, mulla oli tänään vuokralla P.S. Rakastan sinua, joka oli Paskin leffa mitä oon nähnyt Sinkkuelämää 2:sen jälkeen. En tiä, miks oon ollu siinä käsityksessä, et Hilary Swank on hyvä näyttelijä.. Onneks käytin mun ilmasen vuokraukseni siihen, joten en menettänyt rahaa tollaseen sontaan.

2 kommenttia:

  1. IHANAA en oo ainoo jonka mielestä toi leffa oli aivan paska! :D kaikki sitä oli hehkuttanu niin hirveesti ni menin ja ostin joskus extempore sen sokkarilta, katoin kerran ja laitoin kirpparille myyntiin :DD

    - Leena

    VastaaPoista
  2. Vinkkaanpa sulle tälläsestä sivusta kuin fin-tv.com, siellä voi kattoo elokuvia ihan ilmaiseksi suomalaisilla teksteillä ja on se valikoimakin ihan kohtuullinen (ton sivun laillisuudesta en sit tiedä, mut näin opiskelijabudjetilla on ihan kiva että voi kattoo ilmaseks :D) Niin ja löytyy sieltä mm. True Bloodin tuottarit :))

    VastaaPoista