01 lokakuuta 2009

Heijastimet heilumaan!

Miksi säätä pidetään yleisesti ottaen tympeänä puheenaiheena? Mä oon ainakin saanut siitä jo niin paljon tekstiä, että huh. Siis äsken satoi rakeita. Vain puolisen tuntia sen jälkeen, kun olin turvallisesti saapunut kotiin kuvausreissulta, alkoi sataa rakeita. Ei muuta siitä sitten.

Ystäväni Eeva oli uuden ystävänsä kanssa kuvausassarina puistossa, joten ei tarttenu sählät itselaukasime kans!




Lupaamiani tarkempia kuvia takista. Edessä pyöreät, kukan terälehtiä muistuttavat kaulukset ja tosi monta nappia. Takana paloista muodostuva kuva, joka näyttää mielestäni siltä kuin aurinko nousisi tai laskisi mäkien taa.
Kengät - Bianco. (Leikkivät olevansa talvikengät, mutta ei niitä ainakaan Suomen talvessa pidetä)
Pitsilegginssit ja huivi - JC
Aurinkolasit - Sokos

 
Mekko - Vila
Näillä siis mennään pi&ma-tunnille, jonne mulla oli LÄKSYÄ, koska en ollut viime tunnilla. Tänään vissiin maalataan, joten saatan ehkä mahdollisesti ottaa jotku suttuvaatteet mukaan.

Tähän aikaan vuodesta alkaa illat olla jo tosi pimeitä, tai siis pimeä tulee aikaisemmin, joten heijastimet heilumaan ystäväiseni! Mulla on ulkoilutakissa aina heijastin, mutta nyt asensin sellaisen harmaaseen syystakkiinkin. Villakangastakissakin taitaa olla heijastin aina paikallaan, mutta takki pysyy vielä visusti piilossa talven merkeistä huolimatta.



Jos heijastimet on nykyään näin söpöjä (anteeks kuvanlaatu), niin miks ihmeessä jotkut ei niitä käytä? Itsekin myönnän olleeni tänä vuonna myöhäinen...  Tuo "olen uniikki"-heijastin on niin ihana (ilmaislahja Yliopiston apteekilta). En tosin ole varma tuollaisten "pehmeiden" heijastinten näkyvyydestä.. Ainakin kuvittelisin, että sellaiset vanhat kunnon lumihiutaleen tai OP:n logon muotoiset, kovat heijastimet olis parempia.


Seuraa loppukevennys





..........................











Iiiiiiihanaa lokakuuta!!


Ps. Noi lehdet oli muuten tosi märkiä, ja ne putos mun päälle, jonka seurauksena mäkin olin märkä. Jes.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti