08 lokakuuta 2009

Mukavaa

Hello. Mulla ei oo tänään taidekoulua, eikä mitään muutakaan pakollista tekemistä (tai no vähän lapsenvahtina oloa), joten oon vaan suunnitellut Englannin matkaa koko päivän. Kävin pankissa sanomassa, että tartten puntia, ja ilokseni löysin omasta kätköstäni 7 puntaa ja 13 penceä. Ystäväni, jonka luokse olen menossa ensin siellä Englannissa väitti, että seitsemällä punnalla saa 7 juomaa paikallisella klubilla. Olin ihan, että whaat, varmaan jotain kaljaa yök, mutta ei, kun kuulemma vodka+red bull. Taidan ottaa nuokin kolikot mukaani...



Tänään vaaterekkini suorastaan työnsi päälleni lempimukavuusvaatteeni: legginssit ja ylisuuren hupparin. Pidän kyseistä asua myös julkisilla paikoilla, mutta silloin asustan paremmin. Kotona ei niitä tarvita. Voisiko oleminen olla enää rennompaa?




 
Barbapapa..



Huppari - Carlings
Wet look -legginssit - Lindex

Älkää välittäkö noista epämääräisistä muokkailuista. Olen juuri ladannut paint.netin. :D

Harmittaa muuten, etten älynnyt varata Englannin matkaani kuukautta aikaisemmaksi ajankohdaksi. Lontoon muotiviikot meni nyt sivu suun. Onneks on www.style.com, siellä se muoti on. Oioioi, John Gallianon mallisto Pariisista on ilmaantunut tuonne. Nauttikaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti