17 lokakuuta 2009

Paukutellen

Oon saanut jonkin verran palautetta tuosta miesten muotikatsauksesta tai pikemminkin oon kuullut, että sitä on oikeesti joku käynyt lukemassakin! Kiitos, olen imarreltu. :D Ehkä mun pitäis siirtyä kokonaan bloggaamaan miesten pukeutumisesta. Ei vaiskaan!! Ei ainakaan lähitulevaisuudessa tuu tapahtumaan.

Mulla oli eilen kiva päivä, enkä ajatellut illalla edes joka toinen hetki, että lähden huomenna syyslomareissulle. Eihän matkassa muuten mitään erikoista olekaan; oon ollut Englannissa pari kertaa ennenkin. Mut tällä kertaa nään ihmisiä, joita oon nähnyt viimeks kaks vuotta sitten, niin se tuppaa jännittämään. Mut hauska ja inspiraationhakuinen (muotimielessä) reissu on tulossa, ja yritän päästä bloggaamaan paikan päältäkin. Muuten tulee jättiläispostaus loman jälkeen.

Eilisestä teki mukavan päivän esimerkiks se, että kerrankin opettaja sanoi jotain positiivista mun töistä! Ja vähän yhdessä naureskeltiin mun ekaa maalausta, joka on oikeesti tosi syvältä.
Illalla menin kavereiden kanssa istumaan iltaa ja myöhemmin vielä yhelle keikalle. Olin kotona puol kolmen aikaan, ja olin kykenemätön (en siis humalassa, vaan tosi väsynyt) ottamaan kuvia asustani. Sain asun kokonaan koottua vasta  koulussa, sillä yhen osan ostin eilen. Näppärästi sitten aamulla lavastin tilanteen ja laitoin hetkeksi eiliset kuteet, ja sain oikee kuvaajankin, joka ei kylläkään suvainnut kertoa, että tosiaan näytin siltä, että olisin just sängystä noussut. Siks vähän blurria nassussa.









Muka varaa paukutella henkseleitä...


 Kengät - kirpputori
Farkut - siskolta
T-paita - siskolta
Henkselit & korvikset - H&M
Laukku - kirpparilta

Kokonaisuudessaan asu on tullut maksamaan mulle n. 20 euroa. Hemmetin jees.

Oon jo vähän alkanu pakkaamaan, mut siis todella vähän. Aion tehdä niin, et suunnittelen seitsemän eri asua (plus parit erikoistilanneasut), joihin tarvittavat vaatteet sitten otan, niin ei tarvi paikan päällä miettiä, mikä sopii minkäkin kanssa. Tai siis tämä on suunnitelma. En tiedä, mitä siitä tulee.

Jos en jostain syystä saa unta, niin kirjoitan illalla vielä. Muuten hulvatonta syyslomaviikkoa niille, jotka sellaisesta saavat nauttia! :]






1 kommentti:

  1. Henkseleistä 10 pistettä. Hienoa kun jotkut uskaltautuvat käyttämään henkseleitä, toisilla ne ovat tyylikkäät ja joillakuilla muuten vaan tarpeelliset.

    VastaaPoista