22 lokakuuta 2009

Hello

Terveisia Lontoosta!
Loma on tahan mennessa ollut aivan ihana. Oon nahnyt jo kolme vanhaa ystavaa ja tutustunut uusiin. Shoppailin eilen Carnaby Streetilla ja sen kupeessa, jossa oli loistavia pikkuliikkeita. Ostin pari juttua vintageliikkeesta ja takin ehka maailman sopoimmasta pikkukaupasta. Tanaan meen varmaan British Museumiin. Muuten en viitsi kauheesti suunnitella, kun aina paiva ei mee ihan sillai ku on suunnitellut. Esimerkiks eilen olin miespuolisen heterokaverin kanssa kattomassa Coco Chanel -leffaa, mita en ihan olis osannu odottaa.
Mun hostelli on aivan huippu! Taalla on pelkastaan 18-30-vuotiaita ja tosi rentoa porukkaa. En oo viel varsinaisesti tutustunut keneenkaan kunnolla, ku heti kun oon jonkun kanssa jutellut, se joku on lahtenyt pois. Mutta nyt mulla alkaa loppumaan ilmanen nettiaika.
Bye!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti